Update

Hej på er!

Händer inte så mycket här, men lyckas fylla dagarna iallafall med småsaker... Städa, tvätta, laga mat. Inte så intressant att skriva om med andra ord. Men snart händer något spännande! Ska skriva mer om det när allt är spikat och klart. Ska boka biljetter...

Igår kom Mimo och hennes mamma på besök, jätteroligt! Blev en massa fika och sånt. Men nu börjar jag seriöst undra vad som hänt med min träning? Har helt kommit av mig. Påminnelse till mig själv - Gå och träna, du betalar ju för det!

Så ja, får se vad som händer idag. Håller på och lagar mat nu. Ska lägga in fler matrecept snart. 

Hörs!

--------------------------------------------------------------- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0