Minigolf / Green golf

Liten uppdatering vad jag haft för mig dom senaste dagarna. Riktigt dålig uppdatering, I know! 

Vi har varit till Ribban, badstranden här i Malmö, med makens kusin och hans fru. Inte för att bada utan på kvällen för att bara promenera lite... För att göra något som man inte gör så ofta så spelade vi minigolf också. På Ribban Green Golf. Jättekul var det! Dom har inte "vanlig" tråkig minigolf utan en miniatyr variant av riktig golf. Väldigt nytt och fint allting och mycket skratt blev det eftersom våra golffärdigheter inte var dom bästa precis ;)



Kan verkligen rekommendera det! Bilden är ifrån deras hemsida (kan inte hitta sladden till datorn för att lägga in mina egna bilder)

Och hur hittar man dit? Den ligger mittemot Zlatans villa. Borde ju stå i vägbeskrivningen, stranden Ribban är ju lång menar jag.

-------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0