Söndag

Idag är det en riktig slappardag. Har haft en massa besök och påhälsningar inbokade den senaste veckan. Jätteroligt såklart! Men ibland vill man bara göra... ingenting. Slappa och pyssla lite hemma bara. Inget vidare väder är det heller så ingen stress att gå ut och ha picknick eller grilla.

Nu är det bara det att jag börjar känna mig lite nojjig över att värmen har försvunnit. 21 grader står det på termometern, men det känns ju kallt! Hoppas att vi får lite varmare igen så att man kan ut och grilla på stranden igen.

----------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Deenah

Mashallah härlig blogg :) Såg ut som att jag var inne på min egen blogg först haha ;)

2010-07-25 @ 23:57:02
URL: http://deenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0