Finns det nåt godare!

Idag har barnen varit på dagis. As usual. Dom trivs bättre än bäst där och jag kunde inte hittat bättre förskola. Nåväl, vad ska en ensam mamma hitta på då då. Jag gick till Mobilia och shoppade. Usch vad olaglig jag kände mig. Men dom vet ju på dagis att jag inte har någon skola eller jobb så... Kunde gå omkring i lugn och ro för en gångs skull och bara kolla och fundera... Annars är det snabbt in-ta vad man ska ha-snabbt ut igen som brukar gälla. Fick med mig lite småsaker också. Bland annat nya badbyxor till Soso.

Ikväll har vi faktiskt tittat på lite fotboll. Och ätit en massa vattenmelon.



Finns det nåt godare nu på sommaren? Den är svårslagen iallafall!

Imorgon ska vi ha sovmorgon hade jag tänkt. Soso ville först inte vara hemma från dagis. Men vi ska ju äta spenat imorgon mamma, jag vill ha spenat! MashAllah, vilka barn jag har alltså. Nu har jag lovat att vi ska göra spenat med potatis hemma istället så alla nöjda och glada!

--------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Ilona

Vatten melon ÄR ju sommar=)

2010-06-16 @ 11:24:07
URL: http://umzacharia.blogg.se/
Postat av: Fatima

MMmmm.. Vattenmelon - MUMS!

2010-06-16 @ 23:15:38
URL: http://fatimajohansson.se
Postat av: jannan

fy vad jag har lust med vattenmelon:? haha det är riktigt gott..synd att det vinter och inte availble:( haha ha det bra syster:)

2010-11-29 @ 00:55:30
URL: http://ahlami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0