Glass i stora lass!!! (och lite reklam)

Idag passade vi som sagt glassbilen. Hämtade ut en massa glass. Nu snackar vi glass i stora lass. Inte mindre än 10 kartonger med olika sorter blev det. Och det bästa av allt, HELT GRATIS!



En påse tog vi med oss och åkte direkt till svärmor för att festa loss. (Allt gick ändå inte in i frysen) Detta var resterna framför frysen när vi kom hem.

Så nu ska jag berätta hemligheten bakom detta. (Nej jag är ingen "storbloggare" som får gratissaker bara för att)

Jag har blivit "Buzzador" efter ett tips av en vän. Himmel vad kul! Det går ut på att man får smakprover och rabattkuponger på olika saker som man ska "buzza" alltså bjuda på och berätta om för sina vänner och bekanta.

Klippt och klistrat ifrån Buzzadors hemsida:
"Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna."


Om ni också blir väldigt sugna på att prova olika saker så är det som sagt helt gratis att bli "Buzzador".
Enda kravet är att man ska fotografera lite när man bjuder sina vänner och ladda upp bilder och kommentarer på sin Buzzador-sida. Men det är ju inte så stor skillnad mot de flesta som bloggar iallafall.

KLICKA HÄR om ni vill ha mig som rektryterare in i Buzzador-världen
(mitt användarnamn som buzzador är CamillaALR)


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.


--------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0