Loppis

Idag har jag varit på loppis och köpt lite smink. Jag minns första gången min man ville dra med mig på Loppis "dom har billigt smink och sånt som du kanske vill ha". Eh.. Nej! Tänker inte köpa nåt omärkes-man-vet-aldrig-vad-det-är-smink. Sen upptänkte jag att det ju är nytt (såklart) och märkes smink. Vet inte varför det kallas Loppis? Varför köpa Loreal och Maxfactor till fullpris när man kan köpa dom för en tredjedel av priset liksom.

Som vanligt när det gäller mig så är det sista minuten, går inte dit förrän det är 10 min kvar till stängning. Annars är det ju ingen sport heller? Så fick stressa som tusan, men hann köpa det jag behövde iallafall.

Efter middagen drog vi iväg till Annelundsparken så barnen fick leka en massa. Den parken är en favorit faktiskt. Tog dock inga bilder, får göra det nästa gång. När vi kom hem blev det bad och film. Nu sover dom som stockar. Alhamdulillah.

------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: jinan

salam,

vill bara säga att det är ibland stöld gods som säljs på loppis. tråkigt att se det så men det är verkligheten,

2010-06-22 @ 23:55:39
Postat av: Camol

Jinan

Jag skulle aldrig köpa något som jag misstänkte var stöldgods. (Tror inte att de skulle stå där år efter år tre dagar i veckan om de sålde stöldgods?)

2010-06-24 @ 21:51:24
URL: http://camol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0