Grattis till 20 000kr

Jag kanske är jättesen nu men... aaa vilket roligt klipp! Ja ja jag vet lite många Youtube-klipp på sistone, men detta måste ni bara titta på. Vi dog av skratt - Grattis syrianen du vann 20 000 kr!




Annars då. Idag har det inte hänt så mycket. Barnen tillbaka på skola och dagis. Allt som vanligt igen alltså i morse, förutom att det var j-j-jätte kallt! Endast 1 liten grad visade termometern.  Det är snö mamma, snöö! Nej men väl is på hela bilen. Najs.

Jag har tränat och nu är barnen med pappa på hans träning. Men misstänker att dom stormar in här snart.

Hörs vänner!


-------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Miriam

hahhahaha^^ alltså jag m,åste ha fått nått för mig då jag skrev rosengårds radio, hade innan inlägget snackat om att börja sända för rosengård haha^^ tack för att du sa det!! <3 Annars hade jag skämt ut mej mer ju :o muwaaaah hälsa barnen

2010-11-10 @ 16:15:33
URL: http://mimoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0