Förkylda

Hej svejs pappersservetter!
Det är fortfarande snuva och hosta som råder här hemma hos oss. Har haft barnen hemma hela veckan och det blir hemma imorgon också. Jomi skulle väl egentligen kunna gå till dagis, men det är ju bättre att han får vila upp sig lite till också. När jag ringde till dagis så sa dom att dom hade fullt upp med att torka små näsor där också så lika bra att vara hemma.

Soso hostar för fullt så jag hoppas att det blir bättre imorgon annars får det bli ett besök på vårdcentralen så att han kan få recept på sin gamla medicin. Det var länge sen han behövde ta inhalatormedicinen så receptet har gått ut.

Jaha, och så så har min fina dygnsrytm vakna-tidigt-sova-normal-tid förstörts. Jag har inte sovit länge på morgonen men blir ändå inte trött på kvällen... Så vad ska man göra. Ska gå och läsa lite nu i sängen och hoppas att John Blund kommer snart.

Sovgott!

-------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0