Update blomman

Innan vi åkte på semester skrev jag om min fina blomma (läs inlägget här) som jag befarade skulle döden dö när vi var bortresta en månad. Hur blev det då. Maken gav faktiskt nyckeln till hans bror. Och jag måste säga han klarade uppgiften bra, blomman lever! Blev helt chockad när jag kom hem, där stod den så prunkande grön och färgglad som aldrig förr.

Bildbeviset:



Man tackar!

Hade några presentkort som jag väntat och väntat (delvis glömt bort) att köpa något för. Fick dom för inte mindre än 3 år sedan. Så länge har jag väntat på att lösa in dom. Påminde mig själv i somras att köpa något när vi kom hem från semestern. Presentkorten gällde bara i 3 år också, så på dagen sista dagen att utnyttja dom köpte jag fyra stora gröna växter. Precis min stil, sista minuten.

----------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0