26 April

Helt sanslöst vad härligt väder det har varit i helgen!
Igår var det stålande solsken igen och vi var ute  i Tallriken i Pildammsparken. Det var fullt med folk som grillade, solande, lekte med hundar, lyssnade på musik, spelade fotboll mm. Och så makens och hans vänner som hade hämtat träningsmattor och rullade. Eller vad man säger, submission brottning.

Jag passade på att plugga inför tentan jag ska ha den här veckan. När dom hade tränat klart så startade vi grillen och grillade lite av varje. Barnen hade riktigt roligt och hade full fart hela tiden. Det blev en riktig ute dag hela dagen!

När vi kom hem så hann dom bara duscha sen somnade JomJom direkt i soffan medan jag höll på att förbereda deras kvällsmacka. Trötta men glada!

Idag var dom tillbaka till skolan och dagis igen efter påsklovet. När jag hämtade dom på eftermiddagen så åt vi bara middag sen åkte vi till svägerskan. Barnen lekte ute på gården medan vi tog en liten promenad. Så skönt att vara ute nu, väntar bara på att det ska bli ännu varmare också, älskar sommaren och värmen!

------------------------------------------------------------------- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0