23 februari

Idag när vi tittade ut genom fönstret fick jag en mindre chock... Det har kommit en massa SNÖ! Det var alldeles vitt. Vi som haft bar mark mer än en månad och börjat tro att det skulle bli vår, värme och fågelkvitter. Nu är det minus 5 grader snö och slask, igen. Ganska deprimerande. Hoppas att det smälter bort och hinner bli lite varmt efter nästa vecka. Efter att vi kommer hem ifrån Norrland vill jag att jag ska mötas av vååååren! Som jag längtar! Både efter att träffa min familj och våren såklart :)

Idag har vi bara varit hemma. Spelat UNO, pysslat lite här hemma. Sen har vi varit på Sparta för Hoppa och leka och brottnings träning till barnen.
Nu ska jag läsa lite. Imorgon har jag skola så barnen ska till fritids och dagis även fast det är sportlov. Så är det ibland.

Vi hörs!

-----------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0