Försvunna saker

Är det bara jag?
När saker försvinner (mystiskt?) här hemma så antar jag att det är barnen som lekt med dom. Skyller på barnen eller kanske det är någon som lånat den utan att jag vet om det?

Nu senast hade usb sladden till kameran (så att man kan lägga in bilderna i datorn) försvunnit. Väldigt spårlöst. Eller inte. Det var jag själv som hade städat bort den och lagt den på ett annat ställe. Ett ställe som verkade väldigt bra just för tillfället men som jag sedan hade glömt.  

Så nu är den alltså tillbaka igen. Ska lägga in lite bilder nu så ni får se vad vi haft för oss i helgen!

---------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0