Handlat med barnen

Idag har jag och barnen varit och handlat lite kläder på Mobilia. Inte ofta jag tar med mig barnen och handlar kläder men idag gjorde jag det. Och så fick dom välja själv vad dom ville ha! Väldigt roligt tyckte dom. Och vad har jag nu gett mig in på? Ska inte mamman bestämma litet tag till vad barnen ska ha på sig? hehe



Nämen dom har bra smak så det gick bra. Och jag tog med dom till en affär som har bra priser...

Försökte ta randiga strumpor i färger som jag tyckte var fina. Men det blev röda och blå spiderman strumpor istället. Och båda två har samma, fast i olika storlekar. Väldigt rättvist ska det ju vara!

---------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0