Helgen

Har varit ute en massa i helgen. Så här kommer en liten uppdatering. I fredags var vi bjudna till svärfar och hans familj på middag. Det var "bara" jag och barnen och makens bror, hans fru och deras lilla bebis. Bara och bara.

I lördags var vi och grillade med svärmor och syskonen, en kusin och alla barn och bebisar i Bulltofta. Det såg så soligt och fint ut, men det blåste på ganska bra. Allteftersom fick vi flytta filtarna så att vi skulle sitta i solen för att inte frysa.

Igår blåste det ännu värre. Men ut i solen måste man ju ändå så jag och brorsans fru promenerade till svärmor. Barnen cyklade och var väldigt nöjda.  

Idag sa jag Godnatt 4-åring till Jomi. Imorgon är det Godmorgon 5-åring!
Som han har längtat, flera gånger har han sagt Idag fyller jag år! Direkt när han vaknar. Bara för att vi sa att på tisdag fyller du år. Men när vet han när det är tisdag då? Sen har han blivit riktigt besviken när jag sagt att det inte var hans födelsedag än. Men imorgon så!


--------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0