25 oktober

Hej på er!
Som vanligt så rullar dagarna på (snabbare och snabbare?)
I fredags hade vi en inlämning i skolan. Vi arbetade i grupp vilket inte var det lättaste när flera av oss jobbade olika tider. Det blev verkligen intensivt de timmar vi hade på oss att sitta tillsammans förra veckan. Men tillslut blev vi klara. Alhamdulillah. Tack och lov.

I helgen har makens syster och hennes barn som bor i Köpenhamn varit här hos deras mamma. Dessutom var några av makens kusiner som numera är bosatta utanför Göteborg nere på besök. Så det var alltså flera nära och kära att träffa på den korta tid dom var här. Roligt var det iallafall att träffa dom!

Igår var jag hos min tandläkare och kollade tänderna
. Inga nya hål och hon är riktigt trevlig (som en tandläkare borde vara). Minns efter första gången jag var hos henne och vi började prata, att jag var gift med en irakier dricker mycket te precis som irakier som ger en massa fula missfärgningar och bla bla bla. Rätt som det var kom vi fram till att hon gått i samma skola som min man när dom var små! Malmö är ganska litet ändå.

Imorgon är det Jomi's tur att gå till tandläkaren. Han fick ett hårt slag av en lite för hårdhänt storebror häromdagen så nu är ena framtanden lite lös. Får se vad dom säger om det.

Vi hörs!

--------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Zaynab

GRATTIIIIIIIIIS

2011-10-27 @ 20:20:29
URL: http://www.zaynabsblogg.se
Postat av: Zaynab

GRATTIIIIIIIIIS (råkade skicka iväg ett inlägg som inte var klart så här kommer det igen) önskar dig en underbar födelsedag och många fler to come! kramis syster

2011-10-27 @ 20:21:08
URL: http://www.zaynabsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0