27 september

Hej på er!
Dagarna rullar på med samma rutin varje dag nu. Lämna på dagis och skola, öppnar butiken kl 8. Sen jobbar jag till kl 14, hämta barnen, handlar, lagar mat, tvätta? städa? I väg på olika aktiviteter. Eh, andas! Har inte så mycket energi över faktiskt.

Hade tänkt lägga in några recept på några av mina favorit rätter. Men det kommer väl.

Senaste dagarna har det varit riktigt varmt och skönt ute. Varje dag tar jag på mig som om det är höst och snart vinter. Det samma till barnen. Men det slutar alltid med att både dom och jag är helt svettiga. Flera av barnen på skolan har bara t-shirt. Det känns verkligen inte som att det snart är oktober!


--------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0