Nytt för denna vecka

Vilken klycha, men tiden verkligen flyger iväg!
Denna veckan har vi hittat och köpt ny bil. Inga fler långa promenader varje morgon och eftermiddag. Visst kan det vara roligt ett tag. Men inte när man måste, varje dag. Nu har vi alltså en egen bil igen. Alhamdulillah. Blev en VW Passat om någon vill anteckna. Lånade en Golf av en kompis till maken och insåg då ganska snart att den är för liten för våra behov. Så Passat blev det.

Nytt jobb har jag också. Eller jobb och jobb. Jag sitter i familjens lilla närlivs och styr upp på förmiddagarna. Men det är ju ett jobb trots allt. Tycker dessutom att det är riktigt roligt med sånna små affärer. Så när jag inte går i skolan är det där ni hittar mig på förmiddagarna, om det är någon som vill titta förbi?


-----------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: sara

vart ligger butiken?

2011-09-23 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0