29 april

Hej på er!
Har inga roliga bilder att bjuda på idag. Tyvärr. Igår började jag att må illa. Barnen hade redan bokat in sig att få vara hos svägerskan och sova över där. Som tur var. Skjutsade dit dom på dagen, åkte och handlade sen hann jag knappt innanför dörren. Förrän ja. Inga detaljer. Det finns ju roligare sätt att tillbringa en barnfri lördagkväll på om man säger så.

Förra veckan var det Jomi, sedan förra helgen maken och nu var det alltså min tur. Vet inte ens om det är magsjuka? Kan det smitta med så lång tid imellan? Hoppas verkligen att Soso slipper. InshAllah.

Idag mår jag bra men är medtagen kan man väl säga av gårdagen. Ingen matlust alls heller vilket jag borde. Kollade på vågen och hade gått ner 1,5 kg.

Hoppas ni gjort något roligare än jag i helgen!

Ciao, ciao


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Nej men FYY så otrevligt:(. Ja, jag tycker också det verkar underligt med så pass lång inkubationstid på kräksjuka, men det kanske är det? Skönt höra att du är på bättringsvägen i alla fall.

Kram

2012-04-30 @ 09:37:26
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0