11 mars

Godmorgon!
Idag ska jag iväg och träna fitness kickboxning. Har fått med mig flera tjejer till och om det är fler som är intresserade är det bara att höra av sig! Endast för tjejer.

I onsdags när vi var till ögonkliniken så gjorde läkaren alla undersökningar som man kan göra för att kolla olika synfel. Bland annat så fick Jomi sånna droppar som gör att pupillerna utvidgas (så att dom bättre kan se in i ögat). Det var inget fel på Jomis ögon. Alhamdulillah. Men dropparna gör att man blir väldigt ljuskänslig och kan se lite suddigt. Jomi klagade sen hela tiden på att han såg dåligt och Soso undrade när han skulle få glasögon. När jag sa att han inte behöver glasögon så blev Jomi sur, jo jag vill också ha glasögon. Hum. Dagen efter hade effekten av dropparna försvunnit och även hans längtan efter att få glasögon.

Måste gå till glasögon affären någon dag med Soso's glasögon. Igen. Tur vi bor nära. Igår var han hos en kompis och kom hem utan den där lille plutten som sitter mot näsan. Dessutom har bägge paren blivit skeva och behöver böjas till lite så de passar bättre.

Igår var Jomi bjuden på kalas på Busfabriken. En söt flicka på dagis som bjudit alla barnen. Där skulle man varit, när man var liten. Som vuxen är det såklart roligt att se på när barnen har roligt också. Men ljudnivån på Sveriges största Lekland är inte att leka med. Och att hitta sitt barn bland flera hundra andra. Dessutom är personalen som består av endast ungdomar med noll service känsla inte heller lika roliga. Frågade om två saker från två olika och fick riktigt otrevliga svar tillbaka från båda två. Men Jomi hade riktigt roligt i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Salaam.

Kick-boxningen för tjejer, kan du berätta lite mer?

Är intresserad att haka på...



Maila mig gärna.

2012-04-13 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0