7 mars

Hejsvejs!
Sitter och jobbar/pluggar/bloggar. Det är riktigt fint ute, men kallt. Runt 0 grader. Idag ska jag och Jomi gå till ögonkliniken så dom får kolla upp han ögon ordentligt. Eftersom Soso fick glasögon ska dom göra en syskonkontroll på Jomi också.

Tycker det är så roligt att höra barnens funderingar och tankar om olika saker och deras lösningar på problem.

Häromdagen så vaknade Jomi och hade en mardröm så han fick komma och sova bredvid mig. Dagen efter så vill han inte sova i sin säng utan ville byta med Soso. Dom har en våningsäng och på den övre där Jomi sov finns en hel del mjukisdjur. När jag frågade honom varför han ville byta sa han "dom tittar på mig". När jag gick och kollade hans säng så hade han vänt alla mjukisdjuren så deras ansikte var neråt.

Det såg så roligt ut, men det var ju en bra lösning på problemet.


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Hahaa! Så söt han är din lillponke :)!

2012-03-07 @ 13:52:51
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0