Barnvagnspromenad

Igår gick vi en långpromenad. Soso cyklade, Jomi hade sparkcykeln och jag promenerade med Momi i barnvagnen.


Älskar gå långa promenader på sommaren men denna sommar har det inte blivit så många gånger eftersom jag gick upp så mycket när jag var gravid och mina fötter sa ifrån. Så jag får ta igen det nu istället.

Tre veckor (fyra på söndag!) har vår lilla Momi hunnit bli. Njuter av vår lilla bebis för fullt. Alhamdulillah, tack och lov för vår lilla Momi.

I måndags började storebröderna skolan igen. (Oj vad denna sommar gått snabbt!) Och igår var vi alltså ute på en långpromenad. Hoppas vi hinner med fler barnvagnspromenader innan det blir höst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Salamo aleykom! Den muslimska kvinnan som här om dagen blev misshandlad p.g.a hennes hijab har åter igen blivit misshandlad. Det måste få ett slut! Var är demokratin?! Var är religionsfriheten?! Gå gärna in på min blogg och ta del av mina tankar kring denna fruktansvärda händelse (livetsframtid.blogg.se)... Ta hand om våra systrar som var dag kämpar med att bära hijab.

2013-08-23 @ 20:25:45
URL: http://livetsframtid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0