Tallriken

Igår var vi och grillade i Tallriken. Riktigt fint väder!



Blev inte så många bilder. Här en snart-skolkille som spelar fotboll. Gräset är väldigt torrt så man får ju vara försiktig när man grillar. Hade med mig tre flaskor vatten som jag dränkte in grillen i sen innan vi packade ihop. Maken tänkte vara snäll mot måsarna och kastade ut lite mat som blivit över... Hann säga "bara dom inte skiter nu då" när dom flög omkring som galningar. Sekunden efter.... aaaah, vad i.... En otacksam mås sket precis på makens solglasögon. Och jag som precis hällt bort allt vatten. Fanns bara lite kvar i en flaska, så sen blev det hem och duschen direkt. Och nästa gång blir det ingen mat måsar OK!? Tyvärr ;)

---------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, jag garvar men antar att maken inte gjorde det. Himla osis och en pricksäker mås.

2010-07-30 @ 15:40:39
URL: http://lisabloggar.wordpress.com/
Postat av: Camol

Lisa

Inte precis när det hände, men ganska snart efter skrattade han också ;) Himla otur ja!

2010-08-02 @ 01:16:51
URL: http://camol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0