Nu ska jag prova

Har fått hem en massa cremer ifrån Ducubal så nu ska här provas! Jag är Buzzador så med jämna mellanrum får jag erbjudande om gratisprover. Det är alltså meningen att man ska prova själv, sen låta sina vänner och bekanta prova också.



Ett tips alltså om man vill få hem lite gratisprover då och då är att gå in på deras hemsida och registrera sig! Det är helt gratis. 

KLICKA PÅ DEN HÄR LÄNKEN så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig
(mitt användarnamn som buzzador är CamillaALR):

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du klicka här.

Nu ska jag prova. Återkommer om den är en höjdare eller inte...

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Så jäkla bra grej! Är det en massa extra jobb som följer med detta ämbete eller...?! Jag blev verkligen intresserad....

2010-10-28 @ 22:20:22
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Camol

MammaMarie

Det är inte alls mycket extra jobb. Det enda man behöver göra är att skriva sina synpunkter om produkten. Skriva några rader när man har bjudit sina vänner. Hur man gick till väga bara. Ibland kan man ta nåt foto också, men inte något avancerat. Helt klart värt det!

2010-10-30 @ 00:43:22
URL: http://camol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0