Update

Hej på er!

Har gått några dagar nu sen jag uppdaterade. Oj vad tiden går snabbt. Här kommer en liten update vad jag haft för mig dom senaste dagarna. I lördags kom makens kusin och hans fru och kusinens pappa till oss på iftar, middag. Sen pratade vi bort resten av kvällen, och natten! Dom åkte hem runt kl 06. 

Igår lagade vi tre sorters fisk, två stekta och en tredje sort i ugnen med grönsaker och starksås. Hur gott som helst. Då var alla samlade hos svärmor. Kusinen hans fru och pappa också. Ju fler desto roligare sägs det ju! 

Idag var det barnens sista dag på dagis innan vi åker och Soso's sista dag någonsin, sen börjar han ju skolan. När vi var uppe hos mina föräldrar så passade jag på att göra ett slags diplom, scannade foto på Soso och skrev lite till fröknarna. Soso fick skriva sitt namn och sen plastade vi in det. Jättefint blev det. Idag gav vi det till fröknarna som minne. Han har ju ändå varit där i tre år nu och han (och jag också) har verkligen trivts med allting där, så det kan vara kul för dom! Dom har en vägg med massor av bilder på barn som gått där, och en del hade också gjort sånna "diplom" så därav idén. Det verkade vara uppskattat!

-----------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0