Sova över

Ikväll är det lite konstigt här hemma... Jag var alltså till svägerskan ikväll. Bara min lilla JomJom följde med eftersom Soso hellre ville följa med pappa på träningen. Även om han först var lite sur för att han också ville följa med pappa så lekte han med svägerskans flickor förfullt när vi kom dit. Sen när vi skulle hem ville han inte. Låt han sova över sa äldsta flickan. Och han var med på det. Sova över själv? Aldrig innan har min lilla bebis velat det. Även om han är fyra år nu så är han ju som min lilla bebis.

Svägerskan har två flickor så den ena fick följa med mig så att Soso inte blir själv. Men väldigt vad konstigt det kändes att lämna honom där själv. Och nu... Satt länge och väntade på att dom skulle ringa och säga att han gråter, du måste komma. Men nej... han verkar sova sött.

Kanske jag också borde gå och sova nu.

Zzz

------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0