2 mars

Hej på er!
Ikväll har barnen blivit fina i håret, blivit klippta och fixade med gel hos frisören. Jättefina! Sen åkte vi direkt hem och så fick dom duscha... Slut på det roliga. Nä men jag började skratta när Jomi som blev klar först kom till mig och hade hela ansiktet fullt av små-klipp. Haha, såg ut som skägg! Sån taskig mamma ;)

Nu ska jag packa. Imorgon åker vi till Norrland och mina föräldrar!

Problem Nr 1 är att Soso's overall har försvunnit i skolan. Är riktigt trött på detta nu. Det har försvunnit många saker. Och sist sa dom att dom börjat låsa kapprummen på rasterna för att det försvunnit saker ifrån flera barn. Men det hjälpte tydligen inte. Minus overall är vi alltså nu. Här i Malmö gör det väl inte så mycket eftersom all snö smält bort igen. Men imorgon åker vi till massor med snö igen och kombinationen leksuget barn och ingen overall känns inte så bra då. Får se hur vi löser det. Akut inköp av overall eller om mormor lyckas leta fram något sen vi var små...


-------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej vad ska man göra om man har tappat sin tro på Gud om man vill få tillbaka tron ?

2011-03-04 @ 00:19:09
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0