20 juni

Hej mina trogna läsare!
Tycker synd om er som tittar in trots att det finns noll komma noll nya inlägg att läsa. Hade flera inlägg på lager men utan bild känns dom inte så roliga så hoppas att mobil appen börjar fungera snart igen så jag kan lägga upp bilderna.

Barnen har sommarlov nu så vardagen är lite enklare. Inte hundra olika tider att passa, lämna och hämta, packa väskor, tjata om läxor. Dom har till och med sommarlov från deras träningspass också så kvällarna är lugna. Slut med rutinerna för ett tag och bara ta det lugnt och hälsa på folk, njuta av sommaren (så mycket det går trots att man jobbar).

Härligt, härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg! :D

Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-21 @ 00:43:05
Postat av: Elin - Designar bloggar

Jag har en tävling pågång där du kan vinna en design! kika gärna! :)

2012-06-22 @ 13:53:50
URL: http://kimidori.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Har idag lyckats med att köpa frön på Möllan till Rishad som jag nu har sått i min lilla odlingslott.

Hitta dig när jag googlade växten och är nog här för att stanna. Vilken fin blogg.

2012-06-30 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0