29 maj

I fredags fick jag mail från Soso's lärare, hon skickar ut veckobrev om vad dom gjort och ska göra. "Nu närmar sig hösten med snabba steg..." tänkte neeej en hundradels sekund innan jag insåg att hon av misstag skickat iväg ett gammalt veckobrev. Puh. Även om hösten brukar komma alltför snabbt så vill vi inte tänka på den redan.

Idag är det regn och inte lika varmt men det sägs ju att det behövs lite regn ibland också så det är väl okej.

I helgen gjorde jag massor med tårtor. I lördags firade vi svägerskans dotter som fyllde år. Jag gjorde inte mindre än tre tårtor till henne. Sen var det ju morsdag i söndags så då blev det en tårta till. Tårtkalas verkligen. Men det är ju inte varje dag det är födelsedag eller morsdag så det är väl bara att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0