Firande


Lite dåligt med uppdatering här. Som ni kanske märkt. Hursomhelst, ska uppdatera lite nu. Förra helgen firande vi inte bara Eid utan också min födelsedag.

Brukar inte fira våra födelsedagar så mycket men den här var lite speciell. Ehum. Mina föräldrar och bror kom ner till oss och jag fick både en massa presenter, blommor och restaurangbesök. Fick allt jag önskade mig och lite till...

Så nu är man vuxen då. Inte längre 20 nånting.

Lägger till mitt favorit citat:
Man blir inte äldre, bara klokare.


Kommentarer
Postat av: ..

Hejhej! Jag undrar vart tjej träningen ligger? Hoppas du kan svara på det=)

Svar: Det är på Kirseberg. I samma byggnad som Kirsebergs fritidsgård och bibliotek :)
Camol

2012-11-15 @ 12:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0