24 april

Hej på er!
Idag har det varit ganska fint förutom att det började regna lite nu på kvällen. Man börjar i alla fall ana att temperaturen stigit för att stanna på en mer behaglig nivå. Runt 15 grader nu. Så pass varmt att till och med jag börjat lämna vinterjackan hemma.

Har varit lite dålig på att svara på kommentarer. Det är ju så roligt när man får kommentarer och frågor men sen glömmer jag svara.
Förlåt! Ska bli bättre på att svara direkt så fortsätt kommentera och fråga ni :)

Nu när jag slutat med vinterjackan så döljs inte magen lika bra som innan. Tittar mig själv i spegeln och tycker jag ser höggravid ut! Folk börjar fråga när det är dags. Ja om si så där... tre månader (Oj var ska detta sluta!) Men storleken på magen låg på normal, fast på det övre normal strecket, när jag var hos barnmorskan. Så inget ovanligt på så vis. Men ovanligt stor för att vara mig. Minns när jag väntade Soso och verkligen var höggravid och skulle inom en vecka. Då först började folk som man inte kände så väl titta på magen och fråga när det var dags, när jag då sa nästa vecka trodde dom att jag skojade. Dom som precis upptäckt att jag var gravid. Nu är det lite annorlunda. Ingen som missar att jag är gravid. Det kanske blir så med tredje barnet, att magen syns tidigare och tidigare. Någon annan som har erfarenhet och vill dela med sig?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du skrev att du skulle få en liten pojke till inshallah. Hur känns det med en tredje? :D Kramisar!!

Svar: Det känns jättebra oavsett vad det blir för kön :) Bara bebisen mår bra! InshaAllahKram
Camol

2013-04-26 @ 20:50:18
Postat av: muslimah

Mashallah! !!
Väntar mitt andra o är i v 13 sobhanallah de dyns tydligt! ! Är lite mullig oxå men magen syns lite kul inte behöva vänta på att den ska synas!:-)
Inshallah 3 pojken hur känns det inshallah din graviditet kommer att gp fort! !

Svar: MashaAllah ja visst är det roligt när det börjar synas!Alhamdulillah det känns bara bra, oavsett vad det blir för kön :)
Camol

2013-04-26 @ 23:28:56
Postat av: Olivia

Ja men det är klar Camol, hamdulillah :)
Lycka till med graviditeten och den kommande bebben <3

2013-04-27 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0