Förälskad!

Nu har vår lilla Momi blivit 4 månader och han är bara så mysig! Dagarna och veckorna bara susar förbi. Det är så underbar tid och jag är så lycklig, alhamdulillah, tack och lov, för allt. Är så tacksam för allt jag har och framförallt för mina älskade barn. 

Momi har blivit stadig i kroppen så hans bröder kan hålla honom mer nu än vad de kunde i början. Han tjuter och "pratar" med oss på sitt sätt. Tycker mig höra mmmmmammma ibland. Men misstänker att det är inte är helt medvetet från hans sida ;)

Även om man tycker allt är underbart så har det såklart funnits stunder när man bara vill gråta av trötthet. Som när lillen aldrig somnar trots att han är trött och behöver sin sömn. När man hoppas på att själv få gå och lägga sig och lille busen bajsar. Igen. Och man för tredje gången inom en timme står och byter blöja. Men tillslut är han ju bara så underbart go ändå. Innan jag sover måste jag snusa lite på hans mjuka fjun till hår och pussa honom igen. Åh vad han luktar gott!  MashaAllah, mashaAllah, mashaAllah

Mamma och Momi




Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj oj MashaAllah så fint du beskriver det! Jag slungas tillbaks till den där nyförälskade känslan till sitt barn.... Under ett ögonblick där blev jag sugen på att skaffa en liten bebis till - hemska tanke ! :-/. Hoppas att du får ha kvar den där känslan länge. Han är ju SÅ fin din lille plutt, och jag har ju tur att jag har ett barnbarn som jag får pussa sönder då och då, så jag klarar mig utan att skaffa mig en egen :-)

Svar: Tack så mycket fina du!
Haha ja tur du också har en liten i familjen att fylla bebis dosen med!
Camol

2013-12-25 @ 01:33:26
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Sara

Va fin bild mashalla var köper du dina slöjor dom är jättefina

Svar: Tack! Brukar hitta på olika ställen, köper ibland från särskilda butiker som säljer slöjor men också från tex H&M. Tunna pashmina som denna har jag hittat på Netto.
Camol

2014-01-02 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0