5 januari

Hej på er!
Det är några som tittar in trots att jag varit så dålig på att uppdatera. Senaste månaden har jag varit mycket trött, allmänt orklös och illamående. Någon inspiration eller energi att blogga har inte riktigt funnits. Fortsättning följer...

Fredagen innan jul så åkte jag och barnen upp till mina föräldrar. Tog flyget upp och tåget hem. Vi hade det riktigt bra där uppe. Åkte lagom till snön här i Malmö var upplöst i salt, smuts och blask. Kom fram till ren och fräsch luft och snö... Aaah!

På nyårsafton kom vi hem igen så vi firade in nya året med maken.

Bjuder på en frisk Norrlands bild och längtar lite tills nästa gång vi åker upp...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mashallah vilken vacker bild!
Du kanske är gravid om du måt illa och orklös?=)inshallah!!!hehe inshalah detta året kommer att bi ett gott nytt åt för oss!!

WS muslimah

Svar: InshaAllah :)
Camol

2013-01-09 @ 20:31:01
Postat av: Dalila

Vackert masAllah !

2013-01-17 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0