Nyheter!

Hej på er!


Oj börjar bli dags att uppdatera lite. Ska bli mer uppdateringar men jag har varit så otroligt trött. Blundar jag snurrar mitt huvud runt så det har inte blivit så mycket gjort förutom det allra nödvändigaste. Så är det ibland. Inget bloggande alltså. Men nu, nu då. Nu börjar energin komma tillbaka något. Är inte illamående hela tiden i alla fall vilket ju är positivt. Bara ibland. JA, jag är alltså gravid :D


Sådärja, då var det officiellt även här! 


Ska bli så roligt med en liten bebis här hemma igen. Och spännande! Har inte varit på ultraljud än men hoppas verkligen att det går att se om det är en liten flicka eller pojke. Är så nyfiken och vill bara börja planera. Tidigare har vi låtit det bli en överraskning men nu vill jag så gärna veta. Även om det viktigaste såklart är att bebisen är frisk och växer som den ska. InshaAllah

 


Kommentarer
Postat av: Din syster i islam

Grattis kära syster! Härligt!
Kramar

Svar: Tack så mycket :) Kram
Camol

2013-02-01 @ 16:49:37
Postat av: R

Grattis Camol! Va kul :) lycka till med allt! :D

Svar: Tack! :)
Camol

2013-02-02 @ 18:49:49
Postat av: Anonym

Mashallah :) grattis !!!

Svar: Tack :)
Camol

2013-02-02 @ 20:23:57
Postat av: Ala

Jag vet inte om jag visste innan eller att jag hade det på känn. Trots dåligt minne så önskar jag dej Grattis! InshAllah får ni ett friskt barn. Kram!

Svar: Tack vännen! Kram
Camol

2013-02-03 @ 01:13:23
URL: http://www.regndroppe.me
Postat av: muslimah

ooh mashallah sytster! det var det som jag gissade på när du skrev illamående o så=)!!GRATTIS ialf! vad säger killarna hemma?Jag gissar på en tjej inshallah!=) Vilken v är du i nu??=) inshallah allt går bra!!KRAM syste i islam

Svar: Tack så mycket! Ursäkta att jag inte svarat tidigare. Bloggar alltid från mobilen och då kan man inte svara på kommentarerna. Pojkarna är jätteglada över att vi snart har en bebis. Även om det kommer dröja ett tag till. Är i vecka 15 nu InshaAllah
Kram
Camol

2013-02-04 @ 19:48:21
Postat av: Um Khaled

Nej men GRATTIS!!! Så underbart

Svar: Tack! :)
Camol

2013-02-11 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0