7 dagar kvar

Hej på er!
Har varit (och är) mycket trött och tung i kroppen. Nu är jag inne på sista veckan. Hoppas jag. InshaAllah. Snart har vi vår älskade bebis hos oss.
Har gått upp ca 20 kg nu och samlat en massa vatten i min stackars kropp. Äter en massa vattenmelon och är törstig och sugen på allt möjligt drickbart hela tiden dessutom. Men vad ska man göra. Måste.

Härligt varmt väder är det också. Har väldigt svårt att njuta av det bara när min kropp kokar över efter en minut i solen. Känns skönt att det är Ramadan. Sitter hemma och går ut och handlar på eftermiddagen. Sen på kvällen är vi med maken i affären när han bryter fastan. Varmt men mycket behagligare utan solen att vara ute sen på kvällen.

Mina fötter sa ifrån helt och hållet tillslut av allt vatten och värme. Hade så ont att jag inte kunde gå i slutet av dagen innan så nu har jag börjat med endast gympaskor. Första gången jag väljer praktiskt och skönt framför snyggt och luftigt?

Måste man så måste man.


Kommentarer
Postat av: muslimah

Salam käre syster har de kommit någon bebis ännu? ?
Du får uppdatera när de händer något på bloggen vi väntar för fullt//
Trogen läsare! :-):-)
Inshallah allt går bra

2013-07-30 @ 23:08:19
Postat av: muslimah

Salam käre syster har de kommit någon bebis ännu? ?
Du får uppdatera när de händer något på bloggen vi väntar för fullt//
Trogen läsare! :-):-)
Inshallah allt går bra

2013-07-30 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0