Sura äpplen

Jag mår betydligt bättre nu än vardag gjort första halvan av graviditeten (JA jag har ju faktiskt gått mer halva tiden nu vad skönt när jag tänker på det!) men fortfarande är jag mest sugen på sura saker som citron och sura äpplen.

Granny Smith är ett måste. Älskar när det killar lite i kinderna när man äter. Tycker att det smakar ännu godare när man delar upp det till klyftor. 

Har fått tillbaka min onda foglossning som var hemsk när jag väntade Jomi. Kunde knappt gå på slutet. Har redan nu börjat få ont i ljumskarna när jag går lite grann. Och ont i svanskotan när jag sitter. Men tack och lov är det inget värre ska man väl säga. Alhamdulillah


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Men!! Samma cravings som jag hade ju :))

Svar: Ja just det nu minns jag att du sagt det! :)
Camol

2013-03-22 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0