Vecka 20

Nu är jag i vecka 20. Alltså halvvägs. Har varit på rutin ultraljud och allt såg bara bra ut, alhamdulillah, tack och lov. Bebisen verkar må fint och växer bra. Och det finns faktiskt en liten bebis i min mage. Inte bara jag som blivit tjockis. Det hade inte varit så konstigt annars eftersom jag fick lov att äta hela tiden innan vecka 16 för att inte må illa. Dessutom var jag verkligen hungrig hela tiden. Inte ens under Ramadan när vi fastar hela dagen blir jag så hungrig. Nu har jag återgått till en mer normal nivå av matintag igen.


Börjar känna lite då och då hur bebisen rör sig i magen också så hela graviditeten känns mer verklig. Det är verkligen någon där inne...

 


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Naaw, men GRATTIS!! Så himla roligt att ännu ett underbarn ska komma till vår jord, ifrån dig :). Jag önskar dig all lycka till och förhoppning om att du ska må bra hela vägen, inshaAllah.
/Kram

Svar: Tack fina du! Kram
Camol

2013-03-12 @ 09:41:24
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: O

Mashallah!! :)
Vet ni om det blir en flicka eller pojke? :)

Svar: Fick veta på ultraljudet men det är ju aldrig 100 % säkert. Men dom sa pojke :)
Camol

2013-03-12 @ 19:53:12
Postat av: muslimah

Mashallah Grattis gumman vet ni vad det kommer att bli? Jah gissar på flicka inshallah Grattis grattis Kraam

2013-03-13 @ 23:17:42
Postat av: M

GRATTIS!!!
:)
Kram

Svar: Tack! :)
Camol

2013-03-18 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0