Mera matprat

Sitter och funderar vad jag ska laga för mat imorgon. Det började med att vi skulle bjuda makens ena bror och hans fru "någon dag". Ikväll träffade vi dom lite snabbt och då blev plötsligt denna någon dag till imorgon. Jättebra. Sen kom han med förslaget att vi skulle bjuda andra brorsan. Sen blev det deras syster och hennes flickor. Sen blev det... nej det var nog stopp där. Så imorgon blir vi alltså 10 eller 11 till middagen. MashAllah!

Det kommer bli jätteroligt, men jag har inte tänkt ut vad jag ska laga än, hjäp! Men hittar nog på något gott. Måste planera lite bara innan jag kan sova. Vad jag ska laga. Vad jag ska handla först. Annars kommer jag inte kunna sova gott känner jag.

Wish me luck!

-----------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här kommer lite "wish luck"! hivar över

2010-08-04 @ 12:15:53
URL: http://lisabloggar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0