Middagen

Dagens middagsbjudning var jättetrevlig! Riktigt roligt att alla kom, än fast det kändes lite oplanerat från början. Men egentligen gillar jag också mer när saker händer nu eller imorgon. Spontana saker. Inte "vänta ska jag kolla kalendern..... på torsdag nästa vecka?" Då känner det som att det blir för planerat. Nej sponatant är bra. Även om jag stressade upp mig lite i onödan för att det blev så många helt plötsligt.

Gick och handlade lite ifrån AllFrukt sen blev det maken som stod för det mesta av matlagningen. Han gillar att laga mat, särskilt när vi bjuder hem folk. Pluspoäng där. Inga bilder på mat idag. Men det blev en jättegod het räk och risblandning med spenat och koriander. Riktigt bra kombination. 

Lite senare gick jag, svägerskan och barnen ut och åt glass och barnen fick leka i Annelundsparken. Och nu sover min lilla JomJom över hos hans kusin. Stora killen han har blivit.  

Så där har ni min dag!

--------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0