22 december

Känner mig mer och mer tacksam för att vi kom fram med tåg förra veckan och inte väntade till efter helgen. Nu verkar det ju vara fullt kaos med tågen. Och vägarna också på vissa håll. Alhamdulillah, tack och lov att vi redan är framme. Lider med alla som är i snökaoset som blir i södra Sverige med oplogade vägar och salt. Här har det också snöat en massa. Men har en renplogad väg utanför huset iallafall så det gör inget!

Idag har vi varit och hälsat på min kusin och hennes man. Fick några jättefina julgrupper som hon gjort själv. Jättefina, tack så mycket!



Sen var vi till stan och köpte dom sista julklapparna.

Föresten fick jag en överaskning när vi kom hit upp till mina föräldrar. Normalt sett så brukar mottagningen på mitt Comviq ta slut så fort man kör utanför stan. Men nu fungerar det helt perfekt till och med här uppe i skogen. (Innan har jag fått lov att byta till ett Telia-kort) Men nu behöver jag inte byta och hålla på. Skönt, och inte en dag för tidigt!


----------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ni var verkligen förutseende och kloka när ni åkte upp så pass tidigt,och slapp den fasansfulla julruschen bland resenärerna... man borde stanna hemma om man inte har möjlighet att åka före julveckan. Fast å andra sidan så är det ju en familjehögtid... inte lätt ekvation det där :/! Jag är bara glad att vi är kvar i Malmö - trots snökaos (eller kanske just på grund utav det)...

2010-12-22 @ 12:26:25
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0