En tur till stan

Idag har vi varit till stan. Hade stämt träff med en kompis ifrån gymnasiet och hennes lille bebis, 3 månader. Det är ju så kul att handla bebiskläder så passade på att handla lite innan vi gick dit. En översöt liten Nalle blev det också. Ingen bilddokumentation dock. Slarvigt...

Sedan gick vi allesammans till Cityleken. Stor lekpark framför museet mitt i stan. Massor av barn så mina ungarna sprang omkring och lekte som aldrig förr medans vi kunde sitta och prata bara. 

En liten "rolig" sak som hände. Lilla V satt i sin mammas knä och bara tittade och smålog mest hela tiden och var bara allmänt söt. Då började vi prata om att bada i sjön, varpå min vän säger "jag har inte vågat bada, är rädd att man kanske kan få mjölkstockning" DÅ, en millisekund efter mjölkstocknings-ordet bristen lillen ut i ett vrålgråt som ingen hört innan. Vi blev så chockade att vi började skratta, ja lillen då blir det inte kul för dig. Det förstod han väl ;)

När vi sen satt och åt på MAX så såg vi min kusins bil utanför i Drive-In kön. Så då blev det en tur hem till dom också. Alla trötta och glada när vi kom hem till mormor och morfar igen. Zzz...


-----------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0