Grönsaker

Det kan hända att jag varit kanin i ett tidigare liv. Jag älskar grönsaker, kan inte få nog, äter hellre än godis (det är sant!).

Varje gång vi är i Rosengård nu har jag passat på att gå till kolonilotterna för att köpa med mig lite gräs hem. Hehe. Det är ett beroende.



Igår blev det Rishad (krasse?) och Rihan (vad heter den på svenska då? Någon som vet?). Äter dom gärna men har inte så stor koll på vad dom heter egentligen. 

Föresten miljövänligt att köpa direkt ifrån ett grönsaksland. Inga transport sträckor i onödan menar jag, ekologiskt kanske rent av. How knows...

------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0