Reunion

Idag har vi haft reunion här hemma hos mina föräldrar. Tänkte att Facebook ska väl vara bra till nånting. Eftersom jag har flera av mina högstadieklasskompisar som vänner på Facebook så var det ju så himla enkelt att klicka iväg ett "ska-vi-ses-allihopa-meddelande". Gjorde det i måndags tror jag det var. Idag kom dom hit. Passade ju bra eftersom några varit hos familjen under midsommarhelgen.

Trevligt var det iallafall att få träffa alla. En tjej har jag inte träffat sen vi gick ut 9:an. En annan ska flytta till Nya Zeeland till hösten så jag var just-in-time med min reunion, verkligen.

Blev en massa mat, fika och barn. Gjorde efterrätten Leyli Lebnan som jag bjöd på.



Och dom gick ju ner.

----------------------------------------------------------------------------- 


Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, favoriten. Det där är ju så himla gott!

2010-06-29 @ 21:24:05
URL: http://fatimajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0