Ute hela dagen

Idag har det varit riktigt fint väder! Började dagen med sovmorgon. Barnen hemma ifrån dagis. Lagade den efterfrågade spenaten och potatisen. Soso berömde mig och sa att den är preciiis som dagis! Jaa, sån lyckad mamma jag är kände jag. Mina barn älskar spenat och jag är en utmärkt kock. Sen efter halva tallriken, mamma jag kommer nog att kräkas om jag äter mer. Nej jag har nog helt vanliga barn iallafall, som vanligtvis inte gillar svenska stuvad spenatmat.

Sen gick vi ut och gjorde en massa saker som man måste göra när det är varmt och soligt. Barnen lekte i en park. Vi köpte glass. Gick till Folkets park och åkte radiobilarna. Sen lekte dom i deras lekpark (helt gratis tack och lov).



Soso klättrade högst upp i "spindelnätet" för första gången så fick ju lov att dokumentera det. Dock inte utan att ha hjärtat i halsgropen hela tiden. Herregud det är ju enormt högt! Nåja, han kom ner helskinnad och jag kunde slappna av igen.

-----------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh den där tyckte jag om att klättra i när jag var yngre. :D

2010-06-17 @ 12:40:31
URL: http://fatimajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0