Fram och tillbaka

Idag har jag verkligen varit i gång från morgon till kväll. Känns som att jag inte gjort annat än att åka fram och tillbaka. Lagade mat på förmiddagen och pluggade lite innan jag skulle iväg till skolan.

Efter skolan hann vi nästan bara äta middag innan barnen skulle iväg på deras hoppa-och-leka-träning. När vi kom hem så visade det sig att det var en väldigt viktig match. Barcelona - Real Madrid. Hm som händer, typ, jättesällan. Och makens bror som hade tänkt skjutsa deras mamma till Lund där hon ska opereras imorgon. Så eftersom maken också skulle iväg på träning så blev det jag som fick stå för skjutsandet. Men det var inga problem. Jag och makens lillebror hjälpte henne komma tillrätta. Pratade med sköterskorna. Listade ut vilket håll som var qibbla (dit man vänder sig när man ber). Sköterskorna var hur snälla som helst, skrev ut karta ifrån datorn så att vi skulle kunna veta väderstrecken.

Även om Lund inte är så långt borta så tog det sin lilla tid. När jag kom hem 21,30 så sov barnen redan. Och sen kunde jag alltså sätta mig ned och andas ut. Inget mer åkade hit och dit för idag. Så där var min dag. 

Och ja föresten det har snöat ännu mer idag. Blåser också en massa så det är inte roligt alls att vara ute. Tack och lov för sätesvärmen i bilen! 


------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja tack Gud för sätesvärmare!

2010-12-02 @ 22:00:42
URL: http://www.lisabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0