Godkväll

Hej vänner!
Jag har varit sämst på att uppdatera, men ordet trött kan man väl sammanfatta min helg med. Har varit så trött, har sovit ut ordentligt men ändå varit så trött, så trött hela dagarna. Så trött att jag gått och sneglat på sängen hela tiden. Sen har jag inte gjort så mycket annat än att snyta mig så min näsa är helt död nu. Eller iallafall röd.

Nämen lite roligheter har jag gjort iallafall. I fredags hade svägerskans lillasyster födelsedagsfest. Roligt! Träffade min granne där också, vilket sammanträffande, dom går tydligen i samma klass. Men som vanligt är jag sämst på att placera ansikten. Hälsar och ser glad ut, kan småprata en stund innan poletten ramlar ned.

Minns att vi hade en lärare i gymnasiet som berättade om när han träffat en tjej på stan, kände igen henne så mycket och tänkte att det är nog en gammal elev. Hälsade och småpratade lite en stund innan han kom på vars han kände igen henne ifrån, det var Marie Fredriksson. Hoppsan. Lite så, men inte riktigt så vimsig är jag.

I går var vi hemma hos svärmor en stund. Åt middag där och förbrukade några meter av hennes papper. Sen åkte vi hem till oss med kusinen och hans fru. Inga spännande bilder ifrån helgen tyvärr.

Imorgon ska det bli bättre uppdatering.

Sovgott! 

------------------------------------------------------  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0