Är du beredd?

Nej jag är inte beredd! Fyyy vad jag frös i morse när jag gick med barnen till dagis och skolan. Måste fram med vinterjackan snabbt nu. Kollade på termometern när jag kom hem (lite sent då kanske) och den visade 9 grader. Men lite isvindar på det så finns det ingen höstjacka som hjälper. Igår pratade jag med pappa och dom hade haft minus 5 grader där uppe i norr. Ja ja, men här blåser det ju jämt och ständigt så det blir mycket kallare än vad termometern visar. 

På dagis har dom satt upp en lapp på dörren...



Så att man ser över barnens kläder, dom är ju ute i ur och skur. Lite svårt att ta ett kort genom glasrutan på dörren men tyckte det var så kul bild!

------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0