Sova ut

Nu har vi kommit in i rutinen här hemma med tidiga mornar. Innan klev vi upp vid 8 tidigast för att vara på dagis 9:30. Nu är väckarklockan ställd på 6:30 så att vi är på skolan kl 8:10. Idag åkte jag till biblioteket efter att jag lämnat barnen för att hämta en bok som jag reserverat, sen hem. Jag tog bussen också vilket kändes som att det tog en evighet. Ändå var jag hemma innan kl 10. Väldigt vad mycket man kan hinna med bara man kliver upp lite tidigare!

Jättefint och soligt väder är det här i Malmö idag iallafall, riktigt uppiggande!  

Jag ska inte sticka under stolen med att jag är ut-trött sen. Jag som normalt brukar vara en riktig nattuggla. Men imorgon har jag inga föreläsningar, Soso har studiedag så då ska vi passa på att ta en lååång sovmorgon!

Fast efter att ha läst dom här löpsedlarna kan jag inte riktigt bestämma mig för om det är skönt att sova eller inte...



--------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Eimi

Hej!

Gå gärna in o kika på utlottningen jag har på min blogg.. :)

Direkt länk: http://eimidevine.se/category/jag-ger-bort.html



Love

2010-09-24 @ 07:18:51
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0