7 års kalas

I helgen har vi haft 7 års kalas!
19 februari var det 7 år sedan jag blev mamma. Soso's födelsedag! Lagade mat och bakade tårta sen kom makens syskon och hans kusin med fru och alla barn och bebisar. 

Soso ville ha spiderman tårta och jag gjorde mitt bästa för att fixa en såklart. 

Och så här blev resultatet:



Använde en massa blå karamellfärg i grädden så att den skulle bli riktigt blå (och att alla fick blå tungor sen). 
Men väldigt god blev den faktiskt! 

Presenterna blev förutom favoriterna Bakugan bollar/figurer och kort (som han önskat sig så mycket) lite olika spel. 



Alfapet tyckte jag var roligt eftersom han tycker om att skriva ord och fundera hur ord stavas. Råtfällan är ju en klassiker som passar även lillebror och till och med vi vuxna spelade det en massa. Och Uno har dom båda två spelat både på dagis och på fritids så den stod faktiskt med på önskelistan från början. 

Tycker själv också att det är roligt att spela med dom så nu har vi lite fler nya spel att nöta på här hemma. 


-------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tack så hemskt mycket! :D



Åh, vad fin tårta! Kan tänka mig att den uppskattades till tusen ;)

2011-02-23 @ 23:01:43
URL: http://eshaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0