Bobo

Ikväll har vi haft besök. Svägerskan kom med hennes flickor och så makens bror hans fru och deras lillbebis 1 månad. Många som har börjat tjata om när det kommer fler bobo. Bebis alltså. Inga fler bebisar här hemma? Nej inte som det verkar. Nöjer mig med att gosa andras bebisar så länge. Så praktiskt när dom blir för gnälliga eller blöjan luktar så är det bara att ropa på mamma. Som är någon annan. Skönt det ibland ;) 

Innan alla kom till oss så hann vi ut för att handla lite på Lidl. Hade bland annat lovat fredags-godis och det hade barnen inte glömt om man säger så. Eftersom vi skulle skynda oss så att vi skulle hinna handla innan vi skulle få besök så litade jag på JomJom när han sa att han inte var kissnödig innan vi gick ut. Inte bra. Efter typ en minut inne på Lidl så blev han akut kissnödig. Som tur var hade dom en toalett som barn i nödfall fick låna. Tack och lov. Påminnelse till mig själv - alla ska kissa - inga undantag - innan vi går ut!

Tog med barnvagnen föresten som vi har skräpandes i hallen när vi gick och handlade. Mycket praktisk när man ska handla tunga saker. Passade bland annat på att köpa deras erbjudande 2 kg äpplen och 2 kg apelsiner till billigt pris. Skämdes inte ett dugg heller när jag gick omkring med barnvagn fullastad med matkassar istället för barn. Det kanske jag borde ha gjort? 

Nej nu är det dags att sova!

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0