En vecka

Hej på er!
Har haft fullt upp senaste veckan, pluggat en massa, sen har vi varit och hälsat på svärmor endel. Förra söndagen var hennes bror där. Han bor i Köpenhamn med sin familj men det blir ändå ganska sällan som vi träffar dom.

Sen i onsdags så kom min svärfar till Sverige från Syrien. Oannonserat som vanligt, men väldigt välkommet! Han gillar att överraska, han säger att han ska komma någon gång snart. Nu har vi hört att han ska komma snart väldigt länge så blev ändå ganska överraskade när han plingade på. Väldigt roligt, särskilt som det var över ett år sen sist.

Igår reste svärmor till Irak till hennes systrar för att vara hos dom ett tag. InshAllah, om Gud vill. Sådär var uppdateringen vad jag har haft för mig senaste veckan. 


Ska lägga in lite mer recept!  
Då kanske min blogg blir lite mer intressant för er som tittar in lite nu och då. Då får ni se vad jag gillar att äta och kanske få lite inspiration!


--------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Jadu, det var en jäkla slö bloggerska du blivit!!! Du måste ju ha ett oherrans hektiskt liv ;)!



Och det där med araberna och deras impulsivitet -int ä de som svenskarna int... vi behöv ju planera för semester åtminstone ett halvår i förväg, annars töras vi ju int gå utanför dörrn...

2011-01-19 @ 00:04:01
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0